Vrácení zboží a reklamace

Vrácení a reklamace

Odstoupení od smlouvy

Pokud

  1. A) jste spotřebitelem
    nebo
  2. B) jste fyzickou osobou a smlouva, kterou jste s námi uzavřel po 31. prosinci 2020, přímo souvisí s vaší podnikatelskou činností, ale nemá pro vás profesionální charakter,
    – máte obecně právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku.

Od smlouvy můžete odstoupit tak, že nám zašlete prohlášení o odstoupení, například e-mailem na adresu: sklep@poptime.pl

Vrácené zboží nám zašlete bez zbytečného odkladu na adresu:
POP Time Sp. z o.o., ul. Konarowa 5, 03-684 Varšava,
nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jste od smlouvy odstoupili.

Od smlouvy můžete odstoupit do 14 dnů.

Lhůta 14 dnů pro odstoupení od smlouvy začíná běžet:

  • u smlouvy, v níž vám předáváme věc a jsme povinni převést její vlastnictví – od převzetí věci vámi nebo vámi určenou třetí osobou (jinou než dopravcem);
  • v případě smlouvy týkající se několika věcí dodávaných zvlášť, po částech nebo sériích – od převzetí poslední věci, části nebo dílu;
  • u digitálního obsahu – ode dne uzavření smlouvy.

Pro dodržení lhůty postačuje odeslání prohlášení před jejím uplynutím.

Platby, které jste nám uhradili, včetně nákladů na dodání zboží dle podmínek uvedených v obchodních podmínkách, vám vrátíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení vašeho oznámení o odstoupení.

S vrácením platby můžeme počkat, dokud od vás neobdržíme vrácené zboží nebo doklad o jeho odeslání – podle toho, co nastane dříve.

Mějte na paměti, že právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se nevztahuje mimo jiné na smlouvy:

  • jejichž předmětem je neprefabrikované zboží, vyrobené podle vašich specifikací nebo přizpůsobené vašim individuálním potřebám;
  • jejichž předmětem je zboží podléhající rychlé zkáze nebo s krátkou dobou trvanlivosti;
  • jejichž předmětem je zboží dodané v zapečetěném obalu, které nelze z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů po otevření vrátit, pokud byl obal po doručení otevřen;
  • jejichž předmětem jsou zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačové programy dodané v zapečetěném obalu, pokud byl obal po doručení otevřen;
  • o dodání digitálního obsahu, který není dodáván na hmotném nosiči, pokud bylo s plněním započato s vaším výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení a po informování vás o ztrátě práva na odstoupení.

Podrobné informace o odstoupení od smlouvy najdete v našich Obchodních podmínkách.

 

Reklamace

Pokud se zakoupené zboží ukáže jako vadné, máte právo jej reklamovat na základě zákonné odpovědnosti za vady (záruky). Reklamaci nejlépe podávejte na e-mail: sklep@poptime.pl nebo poštou na adresu:
ul. Konarowa 5, 03-684 Varšava.

Pokud nejste spotřebitelem, odpovídáme vůči vám – v mezích zákona – pouze do výše vaší objednávky a do jednoho roku od vydání zboží. Následující ustanovení se vztahují na spotřebitele.

Vadné zboží prosím zašlete na adresu:
POP Time Sp. z o.o., ul. Konarowa 5, 03-684 Varšava

V souvislosti s vadou můžete požadovat:

  • výměnu věci za bezvadnou,
  • odstranění vady,
    nebo podat prohlášení o:
  • snížení ceny,
  • odstoupení od smlouvy – v případě podstatné vady.

Odpovídáme vám za vady, které se vyskytnou do dvou let od data převzetí zboží, podle pravidel stanovených občanským zákoníkem.

Vaše reklamace bude vyřízena (obdržíte naše stanovisko) do 14 dnů od jejího obdržení.

Více informací o reklamacích naleznete v našich Obchodních podmínkách.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl